SPORTS ACTIVITIES

 

1η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΑΠΛΩΣ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ

ΤΥΠΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Τρέξιμο –  Αντίδραση - Ομαδικότητα

ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ: Θέτω τα όριά μου και λέω όχι

ΤΟΠΟΣ: Αυλή σχολείου

ΤΑΞΗ: Γ’

ΥΛΙΚΑ: Κώνοι, στεφάνια

ΟΔΗΓΙΕΣ

Δημιουργώ τέσσερις ισάριθμες ομάδες. Κάθε ομάδα στέκεται δίπλα στους κώνους της. Κάθε ομάδα μπορεί να έχει κώνους διαφορετικού χρώματος. Αυτό τους βοηθάει να θυμούνται ποια αντικείμενα έχουν. Κάθε ομάδα έχει τους κώνους μπροστά της. Δίνουμε εκκίνηση και τότε τα παιδιά τρέχουν προς τις άλλες ομάδες για να πάρουν ένα αντικείμενο και να το φέρουν στο δικό τους χώρο. Μπορούμε να οριοθετήσουμε το χώρο της κάθε ομάδας λέγοντάς τους να στέκονται μέσα σε ένα στεφάνι. Ο κάθε αγώνας διαρκεί 1 λεπτό. Μετράμε πόσα αντικείμενα έχει μαζέψει η κάθε ομάδα σ’ ένα λεπτό.

ΚΑΝΟΝΕΣ

ü  Κάθε φορά οι μαθητές μπορούν να πάρουν μόνο ένα αντικείμενο από το στεφάνι των άλλων ομάδων.

ü  Πρώτα πρέπει να πάρουν ένα αντικείμενο από το δικό τους στεφάνι.

ü  Απαγορεύεται να ρίχνουν αντικείμενα μέσα στα στεφάνια ή προς άλλους παίκτες.

ü  Δεν επιτρέπεται να φυλάσσουν το στεφάνι τους. ‘Όλοι τρέχουν να πάρουν αντικείμενα από άλλα στεφάνια.















2η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

10 ΠΑΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ

ΤΥΠΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Παιχνίδι με μπάλα – Ομαδικότητα

ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ: Θέτω τα όριά μου και λέω όχι

ΤΟΠΟΣ: Αυλή σχολείου

ΤΑΞΗ: Β’

ΥΛΙΚΑ: Μία μπάλα

ΟΔΗΓΙΕΣ

Δημιουργώ δύο ισάριθμες ομάδες. Κάθε ομάδα επιχειρεί να κάνει 10 πάσες χωρίς να πέσει κάτω η μπάλα.

ΚΑΝΟΝΕΣ

Μόλις αρχίζουν να παίζουν οι ομάδες, τα παιδιά συνειδητοποιούν ότι χρειάζονται περισσότερους κανόνες.
π.χ. πώς δίνουμε πάσα; ποιό χώρο έχω; θα είναι κοντινές ή μακρινές; Περιμένουμε να το ζητήσουν τα παιδιά λέγοντας στοπ. Αλλιώς, σιγά-σιγά βάζουμε εμείς τους κανόνες.

Στο τέλος έχουμε τους κανόνες:

  • 10 πάσες με τα χέρια κάθε ομάδα, χωρίς να πέσει κάτω η μπάλα, κερδίζει έναν κώνο.
  • Η ομάδα που θα μαζέψει πρώτη 5 κώνους κερδίζει.






ΝΤΟΥΕΤΟ ΚΥΝΗΓΩΝ ΜΕ ΜΠΑΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΤΟΠ

 

Οδηγίες:

Δύο κυνηγοί προσπαθούν να κάψουν τα άλλα παιδιά πετώντας μπάλα σε αυτά. Μόλις καεί κάποιος παίκτης, ένας από τους κυνηγούς ρίχνει αμέσως έναν κώνο. Όταν καούν όλοι οι  παίκτες και άρα όλοι οι κώνοι  είναι πεσμένοι, το παιχνίδι τελειώνει και ξεκινάμε ένα καινούργιο αγώνα με νέους κυνηγούς.

Κανόνες:

1. Οι κυνηγοί δεν επιτρέπεται να περπατούν με  την μπάλα στα χέρια αλλά πρέπει να δίνουν πάσες ο ένας στον άλλον.

2. Αν ένας παίκτης καεί με οποιοδήποτε τρόπο βγαίνει από το παιχνίδι.

3. Οι κυνηγημένοι μπορούν να ζητήσουν time out τρεις φορές ανά παιχνίδι λέγοντας στοπ. Τότε οι κυνηγοί δεν επιτρέπεται να πετάξουν την μπάλα για 5 δευτερόλεπτα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το χρόνο  για προστασία αν το χειριστούμε σωστά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Κάντε time out τη σωστή στιγμή. Διδάσκει στα παιδιά να έχουν όρια κατά τη διάρκεια στιγμών έντασης.







4η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ

ΤΥΠΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Παραλλαγή Μήλων

ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ: Θέτω τα όριά μου και λέω όχι

ΤΟΠΟΣ: Αυλή σχολείου

ΤΑΞΗ: Β’, Γ’, Δ’

ΥΛΙΚΑ: Μια μικρή μπάλα.

ΟΔΗΓΙΕΣ

Τέσσερα (4) με πέντε (5) παιδιά σχηματίζουν ένα κροκόδειλο μαζί. Στέκονται σε μία σειρά ο ένας πίσω από τον άλλο με τα χέρια στους ώμους του μπροστινού τους. Ο κροκόδειλος περπατά πάνω- κάτω μέσα σε κύκλο. Τα παιδιά έξω από τον κύκλο ρίχνουν την μπάλα γρήγορα και προσπαθούν να χτυπήσουν το τελευταίο παιδί του κροκόδειλου, την ουρά. Αν χτυπήσουν την ουρά, επιλέγεται ένας νέος κροκόδειλος.

 

 

ΚΑΝΟΝΕΣ

ü Τα κυνηγημένα παιδιά  (ο κροκόδειλος) μπορούν να πουν στοπ, μία φορά σε κάθε αγώνα, για να προστατεύσουν την ουρά. Τότε ο αγώνας σταματάει για 5 δευτερόλεπτα.

ü Ο πρώτος παίκτης του κροκόδειλου, μπορεί να προστατεύσει την ουρά με τα χέρια του .

ü Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, τα παιδιά μαθαίνουν να θέτουν τα όρια τους και να λένε στοπ σε μία έντονη ή δύσκολη κατάσταση.












5η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ

ΤΥΠΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Επίγνωση του σώματος/Κίνηση/Ομαδικότητα

ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ: Θέτω τα όριά μου και λέω όχι

ΤΟΠΟΣ: Αυλή σχολείου

ΤΑΞΗ: Β’, Γ’, Δ’

ΟΔΗΓΙΕΣ

Χωρίζουμε την ομάδα σε ζευγάρια. Το ένα παιδί προσπαθεί να κάνει το ζευγάρι του να γελάσει ή να χάσει τη συγκέντρωσή του χωρίς να το ακουμπήσει. Το άλλο παιδί προσπαθεί να μείνει ήρεμο.

Αλλαγή ζευγαριών.

Τα παιδιά μοιράζονται τις εμπειρίες τους μετά το παιχνίδι.                             Πώς καταφέρανε να παραμείνουν ήρεμοι;

 

ΚΑΝΟΝΕΣ

ü 1. Δεν επιτρέπεται να ακουμπάμε 'ή να φωνάζουμε.

ü 2. Το άλλο παιδί μπορεί να κρατάει τα μάτια του ανοιχτά αλλά μπορεί να κοιτάει και κάτω.

ü 3. Μπορούμε να κάνουμε αστείες γκριμάτσες και κινήσεις.

 

Αυτή η δραστηριότητα βοηθάει να διατηρήσουμε την ηρεμία μας και να αναπτύξουμε αυτοέλεγχο.














Comments

Popular posts from this blog

ACHIEVEMENTS OF GOALS OF THE PROJECT

e- safety - Ασφάλεια στο Διαδίκτυο: Μαθαίνουμε να Πλοηγούμαστε με Ασφάλεια και Υπευθυνότητα