A FAIRYTALE WITH THE TITLE : '' THE BEAR'S STORIES'' ON THE TOPIC OF PREVENTING BULLYING WRITTEN FOR KIDS https://www.storyjumper.com/book/read/183732981/29------------#
OBJECTIVE 1 QUESTIONNAIRE FOR TEACHERS https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOUq9RdiJkpDovJOiw1Z5vUWEQtPcLj9AjxcvGrx64VKLmDA/viewform Αξιολόγηση – Αποτίμηση προγράμματος Erasmus+ KA1 - Evaluation – Assessment of the Erasmus+ KA1 Programme https://blogs.sch.gr/29dimvol/2025/06/03/axiologisi-apotimisi-programmatos-erasmus-ka1/ OBJECTIVE 2 QUESTIONNAIRE FOR TEACHERS https://docs.google.com/forms/d/1IN2UsgM1XekFYP01_CwYBAX6BgFyR-DmJGTsF6xuSL8/edit?pli=1 Powerpoint presentation of the results of the teachers' questionnaire: https://blogs.sch.gr/29dimvol/2025/06/25/apotelesmata-erotimatologioy-ekpaideytikon/ QUESTIONNAIRE FOR STUDENTS https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScglZfH7EXSLbRiPLjFBAznk5S8ICwgSAl3jrPo1P5BJVgjGg/viewform?usp=header Powerpoint presentation of the results of the students' questionnaire: https://blogs.sch.gr/29dimvol/2025/06/19/apotelesmata-erotimatologio-mathiton-erasmus-ka1-prolipsi-kai-antimetopisi-ekfovismoy/ OBJECTIVE 3 1) Quest...
📱 Ασφάλεια στο Διαδίκτυο: Μαθαίνουμε να Πλοηγούμαστε με Ασφάλεια και Υπευθυνότητα Στο πλαίσιο της εφαρμογής του ευρωπαϊκού προγράμματος Preventing and Intervening in (Cyber)bullying , στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και στην ενημέρωση των μαθητών για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου . Η εκπαιδευτικός Πληροφορικής του σχολείου μας ανέλαβε να καθοδηγήσει τους μαθητές σε ένα πολύτιμο «ταξίδι» γνώσης και προβληματισμού σχετικά με τους κινδύνους αλλά και τις δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου . Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, οι μαθητές: ενημερώθηκαν για θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων και τη σημασία της ιδιωτικότητας, συζήτησαν για τις μορφές του ψηφιακού εκφοβισμού (cyberbullying) και έμαθαν τρόπους αντίδρασης και πρόληψης, εξοικειώθηκαν με τον εντοπισμό παγίδων και παραπλανητικού περιεχομένου , όπως ψεύτικα προφίλ, ψευδείς ειδήσεις (fake news) και κακόβουλους συνδέσμους, επεξεργάστηκαν πραγματικ...
Comments
Post a Comment