ACHIEVEMENTS OF GOALS OF THE PROJECT
OBJECTIVE 1
QUESTIONNAIRE
FOR TEACHERS
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOUq9RdiJkpDovJOiw1Z5vUWEQtPcLj9AjxcvGrx64VKLmDA/viewform
Αξιολόγηση
– Αποτίμηση προγράμματος Erasmus+ KA1 -
Evaluation – Assessment of the Erasmus+ KA1 Programme
QUESTIONNAIRE FOR STUDENTS
Powerpoint
presentation of the results of the students' questionnaire:
OBJECTIVE 3
1)
Questionnaire for students:
Preventing
and Intervening in (Cyber) bullying:
"Οι σχέσεις μας στο σχολείο"
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeLv8JLBbsFcEOW80WGqAjdJjYfQlFqVsqyXsFfQRnBwgw-DQ/viewform
1)
Powerpoint presentation of the students’ results:
2)
Questionnaire for students:
https://forms.gle/Bk3vxoakxSkUDivE8
2)Powerpoint
presentation of the students results: https://blogs.sch.gr/29dimvol/2025/06/27/apotelesmata-erotimatologioy-mathiton/
3)
Questionnaire for teachers:
https://docs.google.com/forms/d/1IN2UsgM1XekFYP01_CwYBAX6BgFyR-DmJGTsF6xuSL8/edit
3)Powerpoint
presentation of the results of the teachers' questionnaire
OBJECTIVE 4
Αξιολόγηση Δημιουργικότητας & Καινοτομίας_Erasmus+_ - 29ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου
https://blogs.sch.gr/29dimvol/2025/07/09/axiologisi-dimioyrgikotitas-amp-amp-kainotomias_erasmus-_/OBJECTIVE: 5
Κατά την παρακολούθηση του σεμιναρίου στην Ιρλανδία, ήρθαμε σε επαφή με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους που εφαρμόζονται σε ευρωπαϊκά σχολεία για την πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου του εκφοβισμού. Ανάμεσα σε αυτές ήταν η χρήση βιωματικών δραστηριοτήτων, η ενσωμάτωση του κοινωνικοσυναισθηματικού μοντέλου μάθησης (SEL), η δημιουργία "κύκλων ειρήνης" (peace circles) μέσα στην τάξη και η ανάπτυξη κουλτούρας συνεργασίας μέσω ομαδοσυνεργατικών προσεγγίσεων.
Η επαφή μας με άλλους Ευρωπαίους εκπαιδευτικούς μάς έδωσε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε καλές πρακτικές, να συζητήσουμε για κοινές προκλήσεις και να δούμε πώς οι διαφορετικές πολιτισμικές και σχολικές συνθήκες επηρεάζουν τη διδακτική πράξη. Μέσα από παρατηρήσεις, βιωματικά εργαστήρια και διαθεματικές δραστηριότητες, αποκτήσαμε νέες ιδέες που εμπλούτισαν τη διδακτική μας φαρέτρα.
Μετά την επιστροφή μας, οργανώσαμε ενδοσχολική επιμόρφωση για να μεταδώσουμε στους συναδέλφους τις βασικές πρακτικές που μάθαμε, και ήδη έχουμε ξεκινήσει την πιλοτική εφαρμογή ορισμένων από αυτές (όπως οι κύκλοι διαλόγου και η χρήση ιστοριών για ενσυναίσθηση) στο πλαίσιο του προγράμματος κατά του εκφοβισμού.
Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα ενίσχυσε την ευρωπαϊκή μας
ταυτότητα ως εκπαιδευτικοί και ανέδειξε τη σημασία της πολυμορφίας στη
διδακτική προσέγγιση. Επιπλέον, άνοιξε νέες προοπτικές συνεργασίας με άλλες
σχολικές μονάδες του εξωτερικού.
Comments
Post a Comment